پایه ی هشتم

بهترین مطالب برای دانش آموزان پایه هفتم . هشتم و نهم

پایه ی هشتم

بهترین مطالب برای دانش آموزان پایه هفتم . هشتم و نهم

پایه ی هشتم

به بزرررررررررررررگترین وب سایت هشتمی ها خوش آمدید

پیوندها
آخرین نظرات

خوش آمدید

admin | شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۹ ب.ظ

به وبسایت پایه هشتم خوش آمدید.


 
برای نویسندگی در بخش نظرات اعلام نمایید
شرایط 
1.کلاس هشتم باشید
2آشنا به نویسندگی و زیبایی وبلاگ 
3.مطالب بیشتر دست سازه ی خودتان باشد 
همکاری با ما آسان است از همین حالا. شروع کنید خود. را به همه ی دانش آموزان بشناسانید.


  • admin

نظرات  (۷)

اصلا نمونه سیوال توش ندارد
پاسخ:
هنوز کتاب ها بصورت کامل منتشر نشده پس از انتشار کتاب ها فیلم آموزشی ، نمونه سوال و... داخل وب قرار می دهم
من آمادگی خودمو به عنوان نویسندگی اعلام میکنم
پاسخ:
یک رمز عبور انتخاب کن و بنویس
خیلی خوبه ولی نمونه سوال بیشتر بزارید
این وبلاگمه:
http://7toum.blog.ir
 آمادگی خودمو به عنوان نویسندگی اعلام میکنم.
البته الان هشتم هستم

من آمادگی دارم
و میتونم در زمینه پاورپوینت فعالیت خیلی زیادی داشته باشم
پاسخ:
ممنون میشم کمک کنین

  • محمدرضا نوروزی
  • سلام من کلاس هشتم هستم و میخوام در زمینه دروس مختلف بهتون کمک کنم
    پاسخ:
    به ایمیلتون مراجعه کنید

    سلام.

    من آمادگی دارم.

    من میتونم در زمینه طرح امتحانات پایه ی هشتم(تمامی دروس) و پاورپوینت های دروس مطالعات فعالیت زیادی داشته باشم و بتونم کمک کنم.

    ممنون میشم منو انتخاب کنید.

    پاسخ:
    به ایمیلتون مراجعه کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی